WE ARE GLASNOST
-
HenkCo-founder, Managing Director en Ace-partner
Henk Boersen
Co-founder, Managing Director en Ace-partner
Henk heeft ruim 20 jaar ervaring in de Marketing PR en Creatieve communicatie. Een echte storyteller en de drummer van de Glasnost band. Henk zorgt voor een steady drumbeat waarop het team kan shinen. Want mensen helpen groeien is wat hem drijft.
Stuur een email -
RensCommercial Director
Rens Scheffers
Commercial Director
Rens heeft veel ervaring in media-, marketing- en communicatie en werkte eerder bij Viacom International Media Networks, BrandDeli en DPG Media. Als Commercial Director bij Glasnost stuurt Rens de klanten teams aan en richt zich op verdieping en groei met (nieuwe) klanten.
Stuur een email -
SophieCreative Strategy Director
Sophie Benink
Creative Strategy Director
Sophie is onze Creative Strategy Director. Zij is eindverantwoordelijk voor strategie en gatekeeper op al ons creatieve werk. Met een diverse achtergond in media, marketing en communicatie, en onstilbare nieuwsgierigheid naar de mens, schetst Sophie de route naar het behalen van de doelen van onze klanten.
Stuur een email -
StijnClient Service Director en Ace-partner
Stijn Zwinkels
Client Service Director en Ace-partner
Na 4 jaar internationale PR ervaring is Stijn inmiddels alweer heel wat jaren onderdeel van het Glasnost team. Binnen het MT is hij verantwoordelijk voor Business Development en Learning & Development en werkt als Client Service Director voor onder andere VodafoneZiggo, Getir en Google.
Stuur een email -
SusanneOperations Manager
Susanne Crooy
Operations Manager
Met de nodige bureau ervaring op zowel account als operationeel vlak zorgt Susanne er binnen Glasnost voor dat alle teams optimaal kunnen werken. Naast gestroomlijnde processen, de juiste systemen en business schaalbaarheid haar dagelijks bezighouden is ze ook onderdeel van het management team.
Stuur een email -
EmiliePeople & Culture manager
Emilie van Eijk
People & Culture manager
Emilie heeft een achtergrond in communicatie en marketing. Bij Glasnost is zij binnen het MT verantwoordelijk voor de strategische visie op people & culture. Daarnaast zorgt zij voor een optimale employee experience van recruitment tot offboarding, waarbij het werkgeluk van de werknemer centraal staat.
Stuur een email -
JesperFinance
Jesper Pos
Finance
Na een studie bedrijfseconomie en vanuit hobby in de pannen geroerd te hebben als kok is hij nu weer terug in de cijfers gedoken. Zo helpt Jesper Glasnost in de administratie en het behoud van de controle op cijfers.
-
Romy(Junior) Brandmanager
Romy Kessing
(Junior) Brandmanager
Romy studeerde communicatie aan de Hogeschool Rotterdam en kwam tijdens haar afstuderen terecht bij Glasnost. Inmiddels houdt ze zich bij Glasnost onder andere dagelijks bezig met interne communicatie, employer branding, en het merk Glasnost zelf.
-
IrenePeople Officer
Irene Laghi
People Officer
Na haar studie communicatie is Irene via een grote uitgeverij in de reclame terecht gekomen als projectmanager/ producer. Bij Glasnost is Irene een People Officer, een verbinder, een regelaar en zorgt ervoor dat iedereen wordt gezien.
-
SophiaAccount Director
Sophia Heemskerk
Account Director
Met bijna tien jaar ervaring in PR is Sophia als Account Director eindverantwoordelijk voor het team dat samen met haar werkt voor o.a. Unilever, Diageo en Oatly. Een echte all-rounder in het bureauleven met een brede interesse.
-
XanneAccount Director
Xanne Liebregts
Account Director
Eerder deed zij haar ervaringen voor PR en account op bij andere (creatieve) bureaus, nu is zij eindverantwoordelijk voor het team dat werkt voor onder andere VodafoneZiggo, Google en Cowboy.
-
LinAccount Director
Lin Schakenraad
Account Director
Met meer dan tien jaar ervaring in PR en contentmarketing staat Lin aan het roer van de teams op klanten als Porsche, Adyen, Interpolis, Storytel, Rituals, TCS en Bitvavo. Daarnaast werkt Lin voor Glasnost aan het verkrijgen van de B Corp certificering.
-
ChristianContent Creative
Christian Brienen
Content Creative
Als content creative neemt Christian de rol aan van storyteller voor merken als Porsche, Tata Consultancy en VodafoneZiggo. Je kunt bij hem terecht voor onder andere conceptontwikkeling van script schrijven tot filmregie.
-
BeauJunior Strateeg
Beau Moesman
Junior Strateeg
Maakte vijf jaar het verschil als pr-consultant voor o.a. VodafoneZiggo, Twitter en Cowboy. Als Jr. Strateeg legt hij vanuit kennis, visie en valse bescheidenheid de basis voor de creatie van impactvolle earned first campagnes.
-
SophieCreative Designer
Sophie Lips
Creative Designer
Sophie Lips deed ervaring als Creative Designer op bij onder andere Kega en Vuur. Inmiddels is Sophie Lips alweer wat jaren bij Glasnost actief als Creative Designer voor een breed scala aan merken.
-
ArvidCreative Producer
Arvid Wiegerinck
Creative Producer
Arvid is werkzaam als Creative Producer en deed eerder ervaring op bij bureaus als Media Republic (nu GREY), BSUR agency en Publicis. Binnen Glasnost is hij bezig met de inhouse productie tak en werkzaam op klanten als Budsweiser, TCS, Porsche en Diageo.
-
KristyAccount Manager
Kristy Arets
Account Manager
Met een achtergrond in de reclame en creatieve industrie op tech en lifestyle merken is Kristy, het eerste aanspreekpunt tussen klant enerzijds en het team anderzijds. Van brief tot wrap, tijdens onze campagnes zorgt zij voor contact, planning en budget op merken als Vodafone, Google en Bud.
-
ArthurSenior Content Specialist
Arthur van Seggelen
Senior Content Specialist
Na vele jaren aan de klantzijde te hebben gewerkt, werkt Arthur nu als senior content specialist voor klanten zoals Porsche, Bitvavo en TCS. Naast de eerste aanspreekpunt te zijn voor klanten besteed Arthur ook veel tijd aan het ontwikkelen van onze content strategie.
-
BorisSenior Consultant
Boris Wielers
Senior Consultant
Boris studeerde Marketing aan de Universiteit van Tilburg en deed ervaring op bij onder andere de communicatiebureaus Hill+Knowlton en Winkelman en Van Hessen. Binnen Glasnost houdt hij zich bezig met klanten in de sectoren mobiliteit, duurzame energie, tech en finance.
-
ManonSenior Consultant
Manon van Brecht
Senior Consultant
Als Senior Consultant is Manon de team lead op de accounts waar zij op werkt. Haar portfolio bestaat onder andere uit Oatly, OneFit, Unilever merken zoals Magnum, Axe en Robijn en de Diageo merken Gordon’s Tanqueray en Seedlip. Deze merken sluiten perfect aan bij haar passies: eten, drinken en sport! Voordat Manon onderdeel werd van het Glasnost team heeft ze jarenlang de PR gedaan voor grote travel klanten.
-
MirjanaConsultant
Mirjana Babic
Consultant
Met zowel lifestyle als corporate kennis weet ze vanuit strategisch oogpunt en op creatieve wijze nieuwswaarde te creëren. Ze houdt zich dagelijks bezig voor o.a. Getir, Twitter, Vodafone en Gladskin. Samen groeien en samen impact maken, staat voor haar op nummer 1.
-
KirstenSenior Consultant
Kirsten Peterse
Senior Consultant
Kirsten werkt meer dan vijf jaar in het snelle bureauleven voor corporate, tech en lifestyle merken. Als Senior PR Consultant houdt Kirsten zich bezig met het ontwikkelen van strategische PR-plannen, corporate- en crisiscommunicatie voor klanten als Getir, Google en VodafoneZiggo.
-
LoulouConsultant
Loulou Wentholt
Consultant
Loulou is Consultant bij Glasnost en werkt op klanten als Magnum, Calvé, Ben & Jerry’s, Vegetarische Slager en Baileys. Daarvoor heeft zij veel Loulou ervaring opgedaan bij verschillende filmdistributeurs en heeft zij vele marketing en PR-campagnes voor bioscoopfilms neergezet.
-
DianConsultant
Dian Koot
Consultant
Dian begon na haar studie Trend Research & Concept Creation bij LVTPR. Haar liefde voor PR en communicatie kon ze na drie jaar nog steeds niet loslaten en besloot de overstap te maken naar Glasnost. Hier werkt ze voor klanten als Interpolis, Adyen, Storytel en Tibber.
-
MellijnAccount Executive
Mellijn van Zanen
Account Executive
Na haar master Communicatiewetenschap aan de VU is Mellijn haar carrière in de PR begonnen bij Glasnost. Met een maatschappelijk hart en passie voor verbinding werkt ze op lifestyle klanten als Ben & Jerry’s, Calvé, Magnum, Baileys en Talisker.
-
TomAccount Executive
Tom Beuker
Account Executive
Tijdens zijn studie deed Tom ervaring op bij onder andere The Walt Disney Company waar hij kennismaakte met de PR wereld. Bij Glasnost werkt hij als Account Executive op klanten als Twitter, Sound United, Getir, AB Inbev en VodafoneZiggo.
-
ReneeAccount Executive
Renee van Brakel
Account Executive
Na het afronden van haar Master Communicatie Wetenschappen aan de UvA heeft Renée haar eerste stappen in het werkveld gezet bij Glasnost. Ze ondersteunt consultants op lifestyle merken zoals Oatly, Magnum, Knorr en Gordon's.
-
TjerkAccount Executive
Tjerk de Vries
Account Executive
Tjerk begon na zijn studie New Media & Information Cultures aan de Universiteit van Amsterdam aan een stage bij Glasnost. Inmiddels volgt hij het traineeship en is hij werkzaam op klanten als Interpolis, Cowboy, Adyen, Tibber en het Brunel Solar Team.
-
DaxAccount Assistant
Dax van Eijkeren
Account Assistant
Bij Glasnost kwam Dax erachter dat hij pas echt aan gaat op de ‘earned first’ gedachte. Met veel plezier volgt hij het traineeship en zet hij zich hard in voor diverse FMCG klanten zoals Johnnie Walker, Seedlip, Baileys, De Vegetarische Slager en Ben & Jerry’s.
-
LiduineAccount Assistant
Liduine Peek
Account Assistant
Na het behalen van de master Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit van Amsterdam kwam Liduine terecht bij Glasnost als Account Assistant. Op dit moment werkt ze met veel enthousiasme voor klanten als Google, Bitvavo en Storytel.
-
MathijsJunior Copywriter
Mathijs Pattinama
Junior Copywriter
Als content curator en auteur van Porsche’s Discovered, schrijft Mathijs knallende teksten voor hongerige lezers van ieder formaat.
Change
WE ARE GLASNOST
The creative PR agency.
Our name reflects what we represent
Openness, transparency and change.
The term Glasnost comes from Nobel Prize laureate Mikhail Gorbachev,
who intended to bring openness to Soviet Union politics in the 1980s.
He thought open dialogue should be the weapon of choice in the battle for positive change.
So do we.
WE LOVE CHANGE
Better yet: it is the reason why Glasnost exists.
We are founded in 2012, the time that social media
started to influence the course of PR forever.
The relationship between brands and the public changed.
The new, complex and critical society demanded a new approach to PR.
We are convinced that ‘earned thinking’ should be the new norm,
Leaning on ideas that don’t need help to make an impact and get noticed.
At no time in history was this concept as important as it is now.
We are leading this revolution.
WE ARE ON A MISSION
To help brands make a positive impact
On people, culture and society.
Inclusive and sustainable.
To benefit our children and all generations after them.
As part of the Ace family, we create connected brands.
These are the brands of the future, that tick all the boxes
And add value to our daily lives.
We aspire to unite the world
And none can do this on its own.
We are in this together.
WE ARE YOUR COMRADES
An elite team of creative PR commandos.
We are open-minded, passionate and ruthlessly honest.
With a no guts no glory mentality
These qualities, as well as our equal-basis approach,
Are highly valued by our clients.
Our mission is to come up with the best solution,
Every single time.
WE ARE CREATIVE PROBLEM-SOLVERS
We create PR stories that leave a lasting impression,
Creative campaigns that demand attention
And content that begs to be shared.
We believe PR and brand promotion should be
Newsworthy, relevant and creative.
And should stir things up.
That is the power of earned.
Glasnost
We revolt, they talk.