Wij zijn Glasnost
-
HenkCo-founder, Managing Director en Ace-partner
Henk Boersen
Co-founder, Managing Director en Ace-partner
Henk heeft ruim 20 jaar ervaring in de Marketing PR en Creatieve communicatie. Een echte storyteller en de drummer van de Glasnost band. Henk zorgt voor een steady drumbeat waarop het team kan shinen. Want mensen helpen groeien is wat hem drijft.
Stuur een email -
RensCommercial Director
Rens Scheffers
Commercial Director
Rens heeft veel ervaring in media-, marketing- en communicatie en werkte eerder bij Viacom International Media Networks, BrandDeli en DPG Media. Als Commercial Director bij Glasnost stuurt Rens de klanten teams aan en richt zich op verdieping en groei met (nieuwe) klanten.
Stuur een email -
SophieCreative Strategy Director
Sophie Benink
Creative Strategy Director
Sophie is onze Creative Strategy Director. Zij is eindverantwoordelijk voor strategie en gatekeeper op al ons creatieve werk. Met een diverse achtergond in media, marketing en communicatie, en onstilbare nieuwsgierigheid naar de mens, schetst Sophie de route naar het behalen van de doelen van onze klanten.
Stuur een email -
StijnClient Service Director en Ace-partner
Stijn Zwinkels
Client Service Director en Ace-partner
Na 4 jaar internationale PR ervaring is Stijn inmiddels alweer heel wat jaren onderdeel van het Glasnost team. Binnen het MT is hij verantwoordelijk voor Business Development en Learning & Development en werkt als Client Service Director voor onder andere VodafoneZiggo, Getir en Google.
Stuur een email -
SusanneOperations Manager
Susanne Crooy
Operations Manager
Met de nodige bureau ervaring op zowel account als operationeel vlak zorgt Susanne er binnen Glasnost voor dat alle teams optimaal kunnen werken. Naast gestroomlijnde processen, de juiste systemen en business schaalbaarheid haar dagelijks bezighouden is ze ook onderdeel van het management team.
Stuur een email -
EmiliePeople & Culture manager
Emilie van Eijk
People & Culture manager
Emilie heeft een achtergrond in communicatie en marketing. Bij Glasnost is zij binnen het MT verantwoordelijk voor de strategische visie op people & culture. Daarnaast zorgt zij voor een optimale employee experience van recruitment tot offboarding, waarbij het werkgeluk van de werknemer centraal staat.
Stuur een email -
JesperFinance
Jesper Pos
Finance
Na een studie bedrijfseconomie en vanuit hobby in de pannen geroerd te hebben als kok is hij nu weer terug in de cijfers gedoken. Zo helpt Jesper Glasnost in de administratie en het behoud van de controle op cijfers.
-
Romy(Junior) Brandmanager
Romy Kessing
(Junior) Brandmanager
Romy studeerde communicatie aan de Hogeschool Rotterdam en kwam tijdens haar afstuderen terecht bij Glasnost. Inmiddels houdt ze zich bij Glasnost onder andere dagelijks bezig met interne communicatie, employer branding, en het merk Glasnost zelf.
-
IrenePeople Officer
Irene Laghi
People Officer
Na haar studie communicatie is Irene via een grote uitgeverij in de reclame terecht gekomen als projectmanager/ producer. Bij Glasnost is Irene een People Officer, een verbinder, een regelaar en zorgt ervoor dat iedereen wordt gezien.
-
SophiaAccount Director
Sophia Heemskerk
Account Director
Met bijna tien jaar ervaring in PR is Sophia als Account Director eindverantwoordelijk voor het team dat samen met haar werkt voor o.a. Unilever, Diageo en Oatly. Een echte all-rounder in het bureauleven met een brede interesse.
-
XanneAccount Director
Xanne Liebregts
Account Director
Eerder deed zij haar ervaringen voor PR en account op bij andere (creatieve) bureaus, nu is zij eindverantwoordelijk voor het team dat werkt voor onder andere VodafoneZiggo, Google en Cowboy.
-
LinAccount Director
Lin Schakenraad
Account Director
Met meer dan tien jaar ervaring in PR en contentmarketing staat Lin aan het roer van de teams op klanten als Porsche, Adyen, Interpolis, Storytel, Rituals, TCS en Bitvavo. Daarnaast werkt Lin voor Glasnost aan het verkrijgen van de B Corp certificering.
-
ChristianContent Creative
Christian Brienen
Content Creative
Als content creative neemt Christian de rol aan van storyteller voor merken als Porsche, Tata Consultancy en VodafoneZiggo. Je kunt bij hem terecht voor onder andere conceptontwikkeling van script schrijven tot filmregie.
-
BeauJunior Strateeg
Beau Moesman
Junior Strateeg
Maakte vijf jaar het verschil als pr-consultant voor o.a. VodafoneZiggo, Twitter en Cowboy. Als Jr. Strateeg legt hij vanuit kennis, visie en valse bescheidenheid de basis voor de creatie van impactvolle earned first campagnes.
-
SophieCreative Designer
Sophie Lips
Creative Designer
Sophie Lips deed ervaring als Creative Designer op bij onder andere Kega en Vuur. Inmiddels is Sophie Lips alweer wat jaren bij Glasnost actief als Creative Designer voor een breed scala aan merken.
-
ArvidCreative Producer
Arvid Wiegerinck
Creative Producer
Arvid is werkzaam als Creative Producer en deed eerder ervaring op bij bureaus als Media Republic (nu GREY), BSUR agency en Publicis. Binnen Glasnost is hij bezig met de inhouse productie tak en werkzaam op klanten als Budsweiser, TCS, Porsche en Diageo.
-
KristyAccount Manager
Kristy Arets
Account Manager
Met een achtergrond in de reclame en creatieve industrie op tech en lifestyle merken is Kristy, het eerste aanspreekpunt tussen klant enerzijds en het team anderzijds. Van brief tot wrap, tijdens onze campagnes zorgt zij voor contact, planning en budget op merken als Vodafone, Google en Bud.
-
ArthurSenior Content Specialist
Arthur van Seggelen
Senior Content Specialist
Na vele jaren aan de klantzijde te hebben gewerkt, werkt Arthur nu als senior content specialist voor klanten zoals Porsche, Bitvavo en TCS. Naast de eerste aanspreekpunt te zijn voor klanten besteed Arthur ook veel tijd aan het ontwikkelen van onze content strategie.
-
BorisSenior Consultant
Boris Wielers
Senior Consultant
Boris studeerde Marketing aan de Universiteit van Tilburg en deed ervaring op bij onder andere de communicatiebureaus Hill+Knowlton en Winkelman en Van Hessen. Binnen Glasnost houdt hij zich bezig met klanten in de sectoren mobiliteit, duurzame energie, tech en finance.
-
ManonSenior Consultant
Manon van Brecht
Senior Consultant
Als Senior Consultant is Manon de team lead op de accounts waar zij op werkt. Haar portfolio bestaat onder andere uit Oatly, OneFit, Unilever merken zoals Magnum, Axe en Robijn en de Diageo merken Gordon’s Tanqueray en Seedlip. Deze merken sluiten perfect aan bij haar passies: eten, drinken en sport! Voordat Manon onderdeel werd van het Glasnost team heeft ze jarenlang de PR gedaan voor grote travel klanten.
-
MirjanaConsultant
Mirjana Babic
Consultant
Met zowel lifestyle als corporate kennis weet ze vanuit strategisch oogpunt en op creatieve wijze nieuwswaarde te creëren. Ze houdt zich dagelijks bezig voor o.a. Getir, Twitter, Vodafone en Gladskin. Samen groeien en samen impact maken, staat voor haar op nummer 1.
-
KirstenSenior Consultant
Kirsten Peterse
Senior Consultant
Kirsten werkt meer dan vijf jaar in het snelle bureauleven voor corporate, tech en lifestyle merken. Als Senior PR Consultant houdt Kirsten zich bezig met het ontwikkelen van strategische PR-plannen, corporate- en crisiscommunicatie voor klanten als Getir, Google en VodafoneZiggo.
-
LoulouConsultant
Loulou Wentholt
Consultant
Loulou is Consultant bij Glasnost en werkt op klanten als Magnum, Calvé, Ben & Jerry’s, Vegetarische Slager en Baileys. Daarvoor heeft zij veel Loulou ervaring opgedaan bij verschillende filmdistributeurs en heeft zij vele marketing en PR-campagnes voor bioscoopfilms neergezet.
-
DianConsultant
Dian Koot
Consultant
Dian begon na haar studie Trend Research & Concept Creation bij LVTPR. Haar liefde voor PR en communicatie kon ze na drie jaar nog steeds niet loslaten en besloot de overstap te maken naar Glasnost. Hier werkt ze voor klanten als Interpolis, Adyen, Storytel en Tibber.
-
MellijnAccount Executive
Mellijn van Zanen
Account Executive
Na haar master Communicatiewetenschap aan de VU is Mellijn haar carrière in de PR begonnen bij Glasnost. Met een maatschappelijk hart en passie voor verbinding werkt ze op lifestyle klanten als Ben & Jerry’s, Calvé, Magnum, Baileys en Talisker.
-
TomAccount Executive
Tom Beuker
Account Executive
Tijdens zijn studie deed Tom ervaring op bij onder andere The Walt Disney Company waar hij kennismaakte met de PR wereld. Bij Glasnost werkt hij als Account Executive op klanten als Twitter, Sound United, Getir, AB Inbev en VodafoneZiggo.
-
ReneeAccount Executive
Renee van Brakel
Account Executive
Na het afronden van haar Master Communicatie Wetenschappen aan de UvA heeft Renée haar eerste stappen in het werkveld gezet bij Glasnost. Ze ondersteunt consultants op lifestyle merken zoals Oatly, Magnum, Knorr en Gordon's.
-
TjerkAccount Executive
Tjerk de Vries
Account Executive
Tjerk begon na zijn studie New Media & Information Cultures aan de Universiteit van Amsterdam aan een stage bij Glasnost. Inmiddels volgt hij het traineeship en is hij werkzaam op klanten als Interpolis, Cowboy, Adyen, Tibber en het Brunel Solar Team.
-
DaxAccount Assistant
Dax van Eijkeren
Account Assistant
Bij Glasnost kwam Dax erachter dat hij pas echt aan gaat op de ‘earned first’ gedachte. Met veel plezier volgt hij het traineeship en zet hij zich hard in voor diverse FMCG klanten zoals Johnnie Walker, Seedlip, Baileys, De Vegetarische Slager en Ben & Jerry’s.
-
LiduineAccount Assistant
Liduine Peek
Account Assistant
Na het behalen van de master Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit van Amsterdam kwam Liduine terecht bij Glasnost als Account Assistant. Op dit moment werkt ze met veel enthousiasme voor klanten als Google, Bitvavo en Storytel.
-
MathijsJunior Copywriter
Mathijs Pattinama
Junior Copywriter
Als content curator en auteur van Porsche’s Discovered, schrijft Mathijs knallende teksten voor hongerige lezers van ieder formaat.
We are comrades
Bij Glasnost geloven we in inclusiviteit als basis voor een goede samenwerking en een buitengewoon goed resultaat. Dit is leidend in de vorming van onze teams, maar ook in de samenwerking met elkaar, onze klanten en binnen onze Ace familie. We zijn allemaal gelijk met het zelfde doel voor ogen. Namelijk, geweldig werk maken. ‘We are Comrades’ is niet voor niets een belangrijke kernwaarde.
We lead the revolution
We helpen merken bij het maken van een positieve maatschappelijke impact of verandering. Of het nu gaat over duurzaamheid, diversiteit of inclusiviteit. In woorden, maar vooral in daden. We vinden dit de plicht van moderne merken. Zo zorgen we er samen voor dat de maatschappij positief van ons werk profiteert. Zelf B-Corp worden hoort daar bijvoorbeeld ook bij. Dat vinden we belangrijk, maar onze lat leggen we veel hoger dan dat.
Verandering
WIJ ZIJN GLASNOST
Het creatieve pr-bureau.
Onze naam is waar we voor staan.
Openheid, transparantie en verandering.
We hebben het begrip geleend van Nobelprijswinnaar Michail Gorbatsjov,
die meer openheid wilde brengen in het Sovjet-Unie van de jaren tachtig.
Hij zag de open dialoog als onmisbaar wapen in de strijd voor positieve verandering.
Wij ook.
WIJ HOUDEN VAN VERANDERING
Sterker nog, het is de reden van ons bestaan.
We zijn geboren in 2012, een tijd waarin pr een nieuwe betekenis kreeg,
door de opkomst van sociale media.
En de relatie tussen mensen en merken voorgoed veranderde.
Die complexe en kritische maatschappij vraagt om een nieuwe aanpak.
Wij geloven in ‘earned denken’ als de nieuwe standaard.
Waarbij een creatief idee op zichzelf altijd aandacht en invloed moet hebben.
Er is geen tijd geweest waarin dit gedachtegoed zo belangrijk is als nu.
En wij leiden de revolutie.
WIJ HEBBEN EEN MISSIE
Merken helpen een positieve impact te maken.
Op mensen, culturen en de samenleving.
Inclusief en duurzaam.
Voor onze kinderen. En alle daaropvolgende generaties.
Als onderdeel van de Ace-familie creëren we connected brands.
Dit zijn de merken van de toekomst, waarbij alles klopt.
Degenen die waarde toevoegen aan ons dagelijks leven.
Het is onze ambitie om de wereld te verenigen.
Maar dat moeten we samen doen.
WIJ ZIJN JOUW ‘COMRADES’
Een elite team van creatieve pr-commando’s.
Open-minded, gepassioneerd en genadeloos eerlijk.
Dit is waarom mensen graag met ons samenwerken.
En we werken zij aan zij. Iedereen gelijk. Met slechts één missie.
De beste oplossingen vinden op de vragen van onze klant.
VRAGEN LOSSEN WE CREATIEF OP
Met pr-verhalen die blijven hangen,
creatieve campagnes die aandacht verdienen
en content die het delen waard is.
Dit is hoe wij vinden dat merken gebouwd moeten worden.
Nieuwswaardig, relevant en creatief.
Dat is de kracht van earned.
Glasnost
We revolt, they talk.